Jaarverslag 2020 online

Vandaag publiceert NNVO haar jaarverslag over 2020. We kijken terug op een uitzonderlijk jaar waarin het coronavirus een grote impact had op de organisatie. Vanaf maart hebben we een groot deel van de cursussen in ‘live’ sessies online moeten uitvoeren. Vooral voor de VTS-opleiding was dit een grote uitdaging. Toch heeft iedereen ‘coronaproof’ de opleiding kunnen afronden. NNVO wist een goed financieel resultaat neer te zetten.

Directeur Pieter Kuijt: “Vanuit onze ambitie ‘NNVO brengt veiligheid dichterbij’ hebben we in 2020 kunnen doorbouwen aan de vernieuwing van NNVO. Voor de VTS-opleiding zijn we gestart met een groot e-learning-project, dat afgelopen januari onder de naam Poseidon is opgeleverd. Daarnaast zijn we in 2020 begonnen met het bouwen van een eigen simulator voor VTS-cursisten, die sinds maart op onze nieuwe locatie in gebruik is. De cursisten zijn blij met deze vernieuwingen. Ook bij de Nautische Leerlijnen hebben we gewerkt aan belangrijke verbeteringen. Onze successen van het afgelopen jaar zijn vooral te danken aan de goede samenwerking met de participanten en relaties in de nautische sector alsmede de grote inzet van onze medewerkers.”

Bekijk ons jaarverslag 2020

NNVO aan de Marten Meesweg, Rotterdam